10 dni w letniej Austrii - Zell am See - od strony finansowej
Do wyjazdu do Austrii przymierzałam się jakieś 2 lata. Bałam się podróży komunikacją i jednak sporych wydatków. Szukałam optymalnych środków komunikacji od samolotu po Polskiego Busa. Liczyłam, podliczałam aż w końcu po półtora roku czajenia się stwierdziłam, że raz się żyje i jedziemy.

I oto zestawienie naszych wydatków:

przejazd

1028 zł kuszetki do Wiednia i z powrotem (powrót koszmar bo prądu nie było w przedziałach i klima nie działała a my na górze)

86e - Wiedeń - Zell - Wiedeń - bilety kupowane w necie - taniej zdecydowanie (normalnie w biletowym automacie w jedną stronę na naszą trójkę ponad 120e).

pobyt:

780e noclegi ze śniadaniami - błogosławiłam te śniadania :-P Byliśmy tutaj: http://www.pensionalpina.at/

w cenie noclegów sommer card - czyli mozliwość za darmo albo zniżkowo uczestniczenia w różnych atrakcjach - byliśmy 10 dni i wykorzystalismy atrakcji za 504euro - darmowych tzn zawartych w sommer card - tyle byśmy dodatkowo zapłacili - moze jakieś zniżki są albo grupowe przejazdy przy kilku kolejkach - no nawet niech bedzie to 300euro - to i tak tyle mamy w kieszeni.

40e zapłaciliśmy za przejazdy autobusami - z kartą to za przejazd 1e za dorosłego i 0,5 za dziecko - na 3 liniach autobusowych, którymi mozna dojechać do wiekszości kolejek - podaje sie trasę i niezależnie od długosci stała cena - ale tylko na tych określonych liniach.

w sumie dodatkowych kosztów to ok 420e

z tym, że jak wracalismy do domu to padalismy i nie było chodzenia wieczornego na kolacyjki itp gotowałam w domu jakiś makaron z sosem pomidorowym przeważnie albo kanapki jeśli na trasie coś jedliśmy.

czyli całość wyniosła nas 1286e plus ok 1000zł pociąg :-)

pi razy drzwi - bo jeszcze 20e taksówka z dworca i na dworzec.

Austrio - do zobaczenia :-)