Bilety lotnicze Relacje z podróży
Czytaj pocztę Noclegi Wycieczki
Forum Fotoreportaże
      BiuletynBiuletyn   RejestracjaRejestracja
WycieczkiNoclegiBilety lotniczeCzartery jachtówTargi turystycznePogoda
Start arrow Forum

Spanien tröja hans ögon med frasen - 2017/12/30 04:14 Zaloguj się aby wysłać post. 
portugalfotbol
Użytkownik

Fresh Boarder
graphgraph
Oklaski: 0

Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Melon stilig ros Neapel: En av de största motståndarna kommer de att vinna Serie A.

Guardiola är väldigt exalterad efter Manchester City 2-1-matchen Neapel. Han prisade konferensen efter matchen prestanda och stridsduglighet av Neapel, sade också att Neapel är steg ett av Europas mest kraftfulla lag som skulle vinna Scudetto loppet, men också hela sin karriär, hans mest Ett av de stolta segrarna!

Melon stilig sade att besegra Neapel är en av hans bästa karriär seger

Guardiola innan matchen att berömma styrkan i Neapel, efter matchen att han fortfarande är fallet: "Jag förväntar spelet kommer att behålla spänningen till 90 minuter, eftersom Neapel är en verkligen enastående laget i första halvlek spelade vi bra. 30 till 35 minuter, Manchester United tröja barn skapade vi två mål, gjorde den första och eventuellt den tredje eller fjärde bollen, men efter att vi är trötta och kan inte slå tillbaka. Neapel har en stark kort passerar förmåga De är ett av de bästa lag jag någonsin har stött på i min karriär och det är därför jag är så glad för att om du inte har riktigt bra prestanda kan du inte slå Neapel. "

Manchester City var en gång 2 bollledare, spelet har blivit en seger, var är problemet? Guardiola betonade att detta beror på att motståndaren är för stor "Vi kan inte alltid hålla trycket, och i detta sammanhang kan de tillverkar sina kort passningsspel mycket enkel, mestadels en fot eller 2 fot från bollen. boll, inte mer än spelarna kommer att försöka röra bollen, men att de inte förlorar bollen. de har en hel del duktiga spelare arbetat mycket hårt på mittfältet, så de är mycket kompakt. vi tillbringade en stor Dallas Cowboys Tröja insats för att kunna nå denna nivå, så jag säger, Neapel är ett av Europas bästa lag. detta är en av mina stoltaste karriär seger. seger idag när vi står inför en otrolig team, vi sparkas ut Utmärkt prestanda. Lagets prestanda i frånvaro av bollen är mycket bra, det här är min mycket stolta dag, för vi vet vem vi slog motståndaren! "

Guardiola berömde Neapel i Spanien tröja hans ögon med frasen: "Napoli sparkade den fotbollen, de kan vinna Serie A-titeln, vilket är förstås!"

Vid analys av denna grupp kvalificerar situationen Guardiola predikan: "Situationen är alltid densamma, kommer vi att gå in i nästa match, försöka vinna ned hoppet vi är nära målet (att kvalificera sig), men inte full vi behöver. Vinn en grupp för att säkerställa att laget kvalificerar. "

Stones berömde också sin motståndare: "De är Portugal ronaldo tröja ett så bra lag, jag tror att vår första halvlek överraskning dem, men då de ändrade sin formation, blir det svårt för oss spelet, vi är svårt att hitta utrymme att göra mål. men i alla fall, pojkarna gjorde bra, med tanke på hur deras spel, en del av vår löpande och möjlighet att skapa riktigt mycket bra. "

Kyle - Walker sa: "Vi vet att de gör oss tillräckligt av den andra halvan, men laget pojkar visade stor mental styrka mening han försöker få oss att vinna de tre poäng .."

Ja, vi vet att du har väntat på att se mer nyheter om fotbollsklubben http://www.billigtfotbol.com träffa dig ända till slutet. Och genom vår webbplats billig fotbollströja samling kul surfning.
    Zaloguj się aby wysłać post. 

Reklama

Biuletyn: Imię: Email:

Nie masz konta?

Informacje o Forum
Nasi użytkownicy napisali: 14925 wiadomości.
Mamy 9329 zarejestrowanych użytkowników na stronie.
Ostatnio na stronie zarejestrował się: eqapoquz
Aktualnie odwiedza nas: 6 gości i 0 zarejestrowanych użytkowników.
Zarejestrowani użytkownicy on-line:
BIULETYNKontaktO nasMapa stronyPolityka Prywatności i ZaufaniaRegulamin korzystania z serwisu
Copyright © 2006-2018 grupa eturystyka.org - Wszystkie prawa zastrzeżone;